Πέμπτη 23 Απριλίου 2015


ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΡΠΑΓΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ             ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

 

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Παλ. Φαλήρου, καταδικάζει με τον πιο απερίφραστο τρόπο, την μεταφορά των ταμειακών διαθεσίμων δήμων, περιφερειών και άλλων δημοσίων οργανισμών στην Τράπεζα της Ελλάδος. Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου βάζει "χέρι" σε χρήματα που προέρχονται από τα δημοτικά τέλη και δικαιωματικά ανήκουν στους φορολογούμενους πολίτες αλλά αντί να διατίθενται για την ανακούφιση των λαϊκών στρωμάτων, τα χρησιμοποιεί για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των δανειστών. Για να πληρωθεί ένα χρέος που δεν είναι του λαού, που δε δημιούργησαν οι εργαζόμενοι.

  Η συγκυβέρνηση όχι μόνο δεν έφερε αμέσως στη Βουλή νόμο για την κατάργηση των μνημονίων, των δανειακών συμβάσεων και των εφαρμοστικών νόμων, όπως υποσχόταν προεκλογικά αλλά, ακολουθεί την ίδια αντιλαϊκή πολιτική των ΝΔ – ΠΑΣΟΚ. Θυμίζουμε πως οι ίδιες μεθοδεύσεις οδήγησαν την προηγούμενη κυβέρνηση στο κούρεμα των αποθεματικών των ασφαλιστικών μας ταμείων και σε μειώσεις  συντάξεων, επιδομάτων και παροχών.

  Με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου προχωράει σε στάση πληρωμών και μάλιστα αναδρομικά από τις 17/3. Η πρακτική αυτή θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την περαιτέρω περικοπή όσων κοινωνικών δαπανών έχουν απομείνει και την ακόμη μεγαλύτερη επιδείνωση της θέσης των λαϊκών στρωμάτων.

Η απόφαση της συγκυβέρνησης σημαίνει ότι άμεσα «στεγνώνουν» από χρήματα οι Σχολικές Επιτροπές, μένουν απλήρωτες οι καθαρίστριες των σχολείων, δεν πληρώνονται οι μεταφορές των μαθητών, οι εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς, δεν πραγματοποιείται καμία εργασία συντήρησης, τα σχολεία δεν υποστηρίζονται οικονομικά, σε μια στιγμή μάλιστα που βρίσκονται ήδη σε κατάσταση χρεοκοπίας και αδυνατούν να πληρώσουν τα στοιχειώδη (ρεύμα, νερό, θέρμανση) ,οποιαδήποτε κοινωνική μέριμνα καταργείται.

Παράλληλα, η απόφαση αυτή θα λειτουργήσει ως κερκόπορτα για την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης, αφού στα πλαίσια της αυτονομίας ,της αυτοτέλειας και της δημοσιονομικής πραγματικότητας η παρουσία χορηγών, επενδυτών, ιδιωτών χρηματοδοτών θα αποτελέσει καθημερινό φαινόμενο.

Κάτω τα χέρια από τα χρήματα των εργαζομένων.

  • Η συγκυβέρνηση να μην προχωρήσει σε καμιά δέσμευση των ταμειακών διαθεσίμων και αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων, του ΟΑΕΔ, των ΟΤΑ και των άλλων δημόσιων φορέων.
  • Να επιστραφούν και όσα έχουν ήδη δεσμευτεί και να αποκατασταθούν οι απώλειες που υπέστησαν τα τελευταία χρόνια, όπως στην περίπτωση του PSI.
  • Να προχωρήσει σε άμεση διαγραφή των χρεών των Σχολικών Επιτροπών.

Ο Σύλλογός μας καλεί τους συναδέλφους να μη νομιμοποιήσουν στη συνείδησή τους την νέα αντιλαϊκή πολιτική, να καταδικάσουν αυτές τις πρακτικές, διεκδικώντας την άμεση κάλυψη των απωλειών τους.

Απαιτεί από τους Δημάρχους και τους Περιφερειάρχες, να μην εφαρμόσουν την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, να αντισταθούν και να μην επιτρέψουν τη ληστεία των ταμειακών τους διαθεσίμων.

                                                                     ΓΙΑ    ΤΟ   Δ.Σ

                     Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                     ΒΑΣΩ ΤΖΕΛΑ                                ΑΛΕΞΙΑ ΜΕΛΙΣΣΑΡΓΟΥ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ "ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΟΥ" ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΛ.ΦΑΛΗΡΟΥ

                                                                                                            Παλ. Φάληρο 21/4/2015

               Προς

               τα μέλη του Συλλόγου

               Δ/ντή Εκπ/σης Δ΄Δ/νσης Π.Ε Αθηνών

               Σχολικό Σύμβουλο

               Κοινοποίηση: ΔΟΕ

 

Σχετικά με τη διοργάνωση  « διασχολικού» (;) διαγωνισμού Ιστορίας  Δημοτικού  Σχολείου του Παλαιού Φαλήρου ή

Ατομικές πρωτοβουλίες με Τράπεζα Θεμάτων!

 

Τίποτα  δεν μας εκπλήσσει πια!

Ιδίως όταν πρόκειται για πρωτοβουλίες συναδέλφων που όλο το προηγούμενο διάστημα, όταν ο κλάδος έδινε ενωμένος την πολύ δύσκολη μάχη  κατά της αξιολόγησης, εκείνοι είχαν επιλέξει  στρατόπεδο εφαρμόζοντας την πολιτική του υπουργείου -πριν από αυτό γι αυτό. Με επιμονή και προκλητικότητα διαχώριζαν τη θέση τους μέσα στους συλλόγους διδασκόντων, υπερψηφίζοντας τη διάλυση του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών μας σχέσεων, περιφρονώντας έως και χλευάζοντας τη συλλογικότητα.

Η αντίληψη αυτή, λειτουργώ για να ξεχωρίσω, να προβληθώ εγώ και οι μαθητές μου εξηγεί την ευκολία με την οποία αντιδραστικοί σχεδιασμοί του υπουργείου που προωθούσαν τον ανταγωνισμό μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, την κατηγοριοποίηση των σχολείων, κατατάσσοντάς τα σε καλά και λιγότερο καλά και τους εκπαιδευτικούς σε επαρκείς και άχρηστους, έτυχαν της αποδοχής μερίδας του κλάδου, αφού μάλλον τέτοιες απόψεις δεν τους ήταν καθόλου ξένες.

Είναι παράδοξο αυτοί που δεν νοιάζονται για το αν και τι εκπαίδευση θα έχουν τα παιδιά και αν θα την έχουν όλα ,να ισχυρίζονται ότι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες παίρνονται για το καλό τους.

Δεν θα σταθούμε στο πρακτικό κομμάτι και τα ερωτήματα που προκύπτουν για να μη χάσουμε την ουσία.

Ø Εξυπηρετείται άραγε κάποιος παιδαγωγικός στόχος και ποιος;

Ø Ποια είναι η θέση και η στάση του Σχολικού Συμβούλου; Έχει δώσει την έγκρισή του για κάτι τέτοιο;

Ø Ποιες διαδικασίες νομιμοποιούν τον «αυτό-ορισμό» Διευθύντριας και μεμονωμένων εκπαιδευτικών ως κριτών και αξιολογητών των μαθητών σε αυτοσχέδιους διαγωνισμούς;

Ø Πώς διακινείται διασχολικά μια ατομική πρωτοβουλία; Υπάρχει η έγκριση και η αποδοχή του Συλλόγου Διδασκόντων;

Καλούμε τους συναδέλφους να αγνοήσουν την πρόσκληση όπως και άλλες που κατά καιρούς δέχονται και οι οποίες εκτός από προσωπική προβολή και διαφήμιση δεν ωφελούν κανέναν, ενώ συχνά είναι αμφίβολης παιδαγωγικής αξίας.

Καλούμε τους Διευθυντές των σχολείων να αντιμετωπίζουν με αίσθημα ευθύνης παρόμοια θέματα, ώστε να μην εκτίθενται και οι ίδιοι, αλλά και οι συνάδελφοι.

Τέλος καλούμε τον Διευθυντή Εκπαίδευσης να σταματήσει αυτήν αλλά και κάθε παρόμοια ενέργεια.

 

                               TO ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ